Tuesday 8 February 2011

Ada makanan depan mata , makan gak .

Aku rindukan kau .. Aku rindukan segalanya tentang kau . Lagu lagu yang kau selalu nyanyi , aku tak pernah lupa .. Suara merdu kau .. Dah lama aku tak dengar kau nyanyi .. Setiap lagu yang kau nyanyi aku suka .. Aku rindu laa nak jalan tepi pantai ngan kau .. Duduk tepi pantai malam malam dulu ..
Aku rindu gambar gambar masa kita kat sana .. Aku sayang sangat kat gambar gambar kita tu ..


Aku rindu keluar makan dengan kau .. Selalu aku duk pecah kepala kat mana aku nak bawak kau makan sedap . Kau tu kadang kadang memilih sikit makan makan ni .. Aku pun rindukan masakan kau .. Semuanya dapnye dapnye .
Rindu tengok kau masuk air kadang kadang . Kelakar kau ni kadang kadang . Rindu nak borak borak ngan kau .. Aku boleh cerita apa saje kat kau . Tak pernah sekali kau buat aku rase down . Kau sentiasa bagi aku semangat . Aku tak pernah bermanja ngn sesiapa macam mana aku ngn kau . Aku rindu bila kau merajuk ngn aku .. Aku rindu kau buat muke bengang kau tu pastu pukul pukul aku ngn bantal apa semua . Malam malam aku lapar je , kau lah yang teman aku makan . Kau pun tau kan perut aku cane .
Hmm , aku rindu nak picit kepala kau bila kau pening .. aku rindu nak usap kepala kau .. Bila aku sakit , kau jaga aku .. Aku rindu nak suapkan kau makan . Tengok kau makan . Aku paling suka lah tengok kau makan . Tapi tu lah kau , risau sangat gemok . Kau nak kurus macam mane lagi ? Ah . Bila ada makanan depan mata kau bedal gak .
Aku rindukan kau yang dulu . Kau yang sayangkan aku pada mula . Aku rindu semuanya tentang kau . Banyak kenangan manis kita yang masih segar dalam ingatan aku .. Tiap kali aku rasa rindu , itu lah yang mampu aku buat . Hanya untuk mengingati saat saat bahagia aku ngan kau dulu .. Bila aku dengan kau , bila aku tengok paras rupa kau , senyuman kau , mata kau , aku rasa tenang .. Takkan pernah aku boleh lupakan kebahagiaan yang kau dah bagi kat aku . Kau ajar aku banyak benda dalam kehidupan . Kau banyak bersabar dengan tingkah laku aku . Dan yang paling penting , kau bagi aku kasih sayang , perhatian dan semangat kat aku . Melupakan kau tu tak mungkin bagi aku . Aku pernah sayang kau , cintakan kau , aku pernah benci kau . Tapi aku tak boleh nak tipu diri aku , yang perasaan aku kat kau masih sama macam mana hari pertama kau jadi sebahagian dalam hidup aku . Tapi aku kena sedar yang kau bukan lagi milik aku . Aku redha dengan keputusan yang kau pilih dan apa yang kau rasa boleh membahagiakan kau .


Currently Listening to Untukmu Selamanya by Visa

No comments:

Post a Comment